EN YENİ HABERLER

2017-2018 Anaokulu Kayıtları Ne Zaman?

2016-2017 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte anaokuluna başlayacak öğrenci velileri anaokulu kayıtlarının hangi tarihte olacağını merak ediyor. 2017-2018 eğitim öğretim yılına başlamadan önce velilerin en çok kontenjan sıkıntısı yaşamadan öğrencilerini okula kayıt yaptırmak istemektedir. Bu durumda çocukların e kayıt sonuçları, hangi belgelerin isteneceği, anaokulu kayıt ücretleri, kaç doğumlu çocukların kayıt olacağı gibi sorular zihinleri meşgul ediyor...


2017-2018 eğitim öğretim yılı anaokulu kayıtları zorunlu mu oluyor? Anaokulu yaşı kaç yaş? Eokul e kayıt sistemi öğrenci sorgulama ne zaman? Anaokulu için kaç doğumlular okula kayıt yaptırabilecekler? bu soruların yanıtını yazımızın devamında bulabilirsiniz..

2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Anaokulu Kayıt Yaşı Kaç?

Her sene en çok merak edilen sorular arasında anaokuluna kayıt yaptıracak öğrencilerin hangi aylar arasında olanlar kayıt hakkı kazanıyor. Örgün ve yaygın eğitim kurumlarında anaokulu öğrenci alımı 48-66 ay arası çocuklar içi geçerli olacak.  Anaokulları ve anasınıfları için yönetmelikte 72 ay üst sınırı 66 aya çekildi. 66 ayını dolduran çocukların ilkokula yönlendirmeleri yapılacak.


2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Anaokulu Kayıtları Ne Zaman Başlayacak?

Anaokulu kayıtları için e okul e kayıt sistemi üzerinden öğrenci kaydı sorgulanıp, bağlı bulunduğu okula Haziran ayında başvurarak ön kayıt yaptırabilir. Yeni Eğitim öğretim yılı için asıl kayıtlar belirlenen tarihlerde yapılacaktır.

2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı İçin Anaokuluna Kayıt İçin Gerekli Evraklar:


  • Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
  • Nüfus kayıt örneği
  • Ön kayıt başvuru formu (okul tarafından verilecek)
  • Fotoğraf
  • Aşı Karnesi
  • Öğrencinin yıl içinde kullanacağı okul malzemeleri










© 2014 Güncel Kal - ALL RIGHTS RESERVED
Template By FIANESIA Diberdayakan oleh Blogger